Marketing w Niemczech - Prognoza-adriatyk.plJeśli chcesz, aby Twoja strona zajmowała pierwsze pozycje w wynikach wyszukiwania, też w wersji obcojęzycznej, jednym ze sposobów jest pozycjonowanie SEO w wyszukiwarce Google. Aby zaistnieć na rynku zagranicznym, konieczne są odpowiednie wersje językowe dla Twojej strony, dostosowane pod lokalną wyszukiwarkę, w tym przypadku Google.de. Wszystko po to, aby Twoja strona była jak najwyżej umieszczana w wynikach wyszukiwania lokalnych wyszukiwarek w wybranym kraju.

Marketing SEO strony www w wersji niemieckojęzycznej

Kiedy mamy zamiar umieścić swoją platformę wysoko w obcojęzycznej przeglądarce, należy zadbać o odpowiedni TLD (ang. Top-level Domain). W Polsce brzmi on „.pl”, dla strony www w wersji niemieckojęzycznej będzie to „.de”. Nie musimy poświęcać temu czasu, o ile nasza domena ma zakończenie międzynarodowe – „.com” albo „.org”. W grę wchodzi także europejskie zakończenie – „.eu”

Inne działania mające na celu pozycjonowanie nie różnią się zbytnio od tych stosowanych w Polsce, ale wymagają znajomości krajowych uwarunkowań. Żeby strona www w wersji niemieckojęzycznej była wyświetlana wysoko w wynikach wyszukiwania potrzebne będą treści pozycjonujące. W tym przypadku podstawą jest współpraca z native speakerami – zamówione u nich teksty będą brzmiały dobrze dla niemieckiego czytelnika.

Co ze sklepem online w wersji niemieckojęzycznej?

Rynek naszego zachodniego sąsiada to niespełna 80 milionów potencjalnych klientów. Warto dotrzeć tam ze swoją ofertą poprzez sklep online w niemieckiej wersji językowej. Podstawą marketingu SEO Twojej platformy sprzedażowej powinny być godne uwagi treści w języku niemieckim. Słabe teksty są aktualnie nierentowne, ponieważ Google łatwo je wychwytuje… Kolejną kwestią jest umiejscowienie geograficzne serwera Twojego sklepu online w wersji niemieckojęzycznej – wyżej wyświetlają się strony z niemieckim IP.

Co jeszcze warto wiedzieć przy pozycjonowaniu stron w niemieckim Google?

Wysokie pozycjonowanie stron w niemieckim Google pomagają też teksty sponsorowane na portalach tematycznych. Dobrze postarać się o fachowe przekłady. I uważaj – źle prowadzony marketing SEO może przynieść więcej szkód niż korzyści. Jest wiele przedsiębiorstw specjalizujących się w tej branży, może warto skorzystać z ich usług? Więcej informacji na temat efektywnego pozycjonowania stron w niemieckim Google znajdziesz pod adresem http://pozycjonowanieniemcy.pl.